Good days

Vädret är så underbart så att det är helt galet! Hur länge har jag väntat?`Nu är solen varje fall här och jag njuter på balkongen. En bolkong som lever kvar i vintern, men som nästa helg ska få nytt liv igen. Jag har tyvärr hört på omvägar att solen inte är här för att stanna så länge, tisdag eller onsdag är det åter regn. Men vi vet vad vi har framför oss varje fall. Dagen har spenderats hos syster med familj. Frukost, promenad, lek och bus med barnen, glas i solen och en massa annat härligt. En bra dag helt enkelt. En dag där jag inte ens är bakis, trots att vi va på lilla torg igår. Det är livet. En helg som inleddes i kaos och katastrof, blev till slut ganska bra ändå.

Måndag imorgon igen, och vi inleder då vår tredje vecka på vårt exjobbsskrivande och jag förstår knappt vart tiden tar vägen, det som kändes som en hel evigthet är helt plötsligt inte så lång tid. Men vi klarar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0