Vad har jag gjort?

Jaha då va påsken snart över även detta år. Den har varit bra, dålig, rolig och mindre rolig. Både bra och dåligt skulle man med kunna säga.

Torsdag: F och jag lämnade kontoret redan till lunch, J och jag gick till lilla torg och åt lunch. Sen lade jag golv på balkongen. Saga kom på kvällen och vi grillade för första gången. Vi hyrde film och åt en massa godis och bara mös. Fredagen va vi (läs jag och Saga) uppe halv sju tittade på film, ritade och åt frukost, sen åkte vi alla tre till Folkets park för fika, lotter och massa karuseller. På kvällen gjortde vi oss i ordning för kalas hos Alva-Lie som fyller ett år den 3:e maj. Lördagen sate vi ihop möbler till balkongen, köpte en massa blommor och krukor och fixade klart allt så nu är där super fint. På kvällen åkte vi in till lilla torg en sväng. Söndagen var vi i västra hamnen och sedan hos J:s syster på kalas.

Och idag då, jo idag började vi med att plocka undan lite sedan va det träning. Vi sprang och sprang och sprang, gjorde sit ups och armhävningar i gräset och så sprang vi lite till. Om jag är stolt, yes det kan ni tro. Jaha det va nog det. En hel del har  hunnits med helt enkelt, men oj så skönt det hade varit att vara ledig ett tag till. Motivationen är verkligen på noll nuförtiden. Kanske lite tid att ordna upp livet lite. Men jag har glömt att nämna det bästa, det är sommar!! Eller nästan and I love it! Vad hadejag annars gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0