Tonight´s gonna be a good night

Det är nya tider. Jag går hemma, försöker få tiden att gå fixar och donar. Igår va jag i stan med finaste mamma och shoppade en hel del, kul! Har inte köpt något på evigheter känns det som (lie överdrivet). Så är det när man inte har någon inkomst. Igår va för övrigt en riktigt bra dag för mig själv varje fall, blev så lycklig på kvällen så att jag nästan dog. Annars är min värld lite upp och ner just nu. Det bästa av allt är att det ikväll blir utgång med Sofie, Lena och Maggan och det vaså sjukt länge sedan vi va ute ihop så att det är galet. Det kommer att bli en crazy kväll vill jag lova och en sjukt dålig dag imorgon förmodligen. Imorgon kväll ska jag passa tjejerna, första gången som jag passar Tuva en hel kväll och natt, det kommer att gå bra och ska bli mysigt. Söndag är det jobb på E.O som gäller inte lika sjukt taggad men det fixar sig, jag behöver pengarna. Nu blir det lite fixande här hemma, sedan lång promenad med Ballisen och sist eventuellt träning.



Gamla bilder på oss tjejer, riktigt gamla bilder! Det va tider.

Yvå bilder från examensfesten med, kommer fler!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0