Memories never die

Det är ett faktum Frida och jag har delat ut våra 60 enkäter idag och jag är så sjukt stolt över oss. Nu är vi igång på riktigt med vårt ex-jobb. Det är nice det ni. Dagen har alltså tillbringats i Hässleholm och i Kristianstads kommun idag igen. Skulle egentligen träna sen när jag kom hem, men hade verkligen ingen ork. En powerwalk imorgon bitti kanske med Baloo. Yes det får det bli.

Jag räknar de sista lediga dagarna av min tid som student. Försöker få så mycket ut av dem som möjligt. Försöker njuta och leva. Sen är det över, eller är det då dert börjar? Kanske jag kommer gå hemma hur länge som helst efter juni. Vad vet jag? En ledig sommar vore ju inte fel om man visste att annat komma skulle. Fyra dagar kvar, jobbigt.

Jag funderar över livet och över allt som finns i min närhet, över beslut som jag fattar och beslut som jag inte tar. Vad är rätt och vad är fel. Vad vill jag. Ja, jag vet att jag fyller 25 i år och ja, jag vet  att jag har en kris i mitt liv. Allt lever vidare inom mig.

Det kommer gå bra.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0