Vilken dag jag har haft

En dag helt för mig själv. J är på konferens och middag ikväll och det var längesedan som jag bara va helt ensam. Funderade på att åka hem till föräldrarna ikväll, bara för att inte vara ensam, tills jag insåg att det faktiskt är ganska skönt. Väldigtskönt rättare sagt.

Började med en promenad från ön till stan 6,5 km med Baloo. Sedan buss hem, slänga in tvätt och sen lunch. Fixa lite med tvätt och annat. Solade på balkongen med en bra bok i min hand. Promenad med Baloo och sedan träna. Nu har jag lite annat pyssel att fixa med innan jag ska laga mat. Kanske man kan ta ett glas vin med i min ensamhet. Det är väl ändå okej?

Med andra ord så har jag haft en ganska effektiv  dag idag.

Fredag imorgon, igen skulle jag vilja säga. Men det är inte vilken fredag som helst utan det är min sista lediga fredag på ett tag. Blandade känslor som allt annat nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0