En vecka kvar!

Oj vad tiden går, vad händer och vad gör jag. Examensarbetet är klart så när som på titeln. Detta innebär att vi har tagit en dag ledigt imorgon och det ska bli så jäkla skönt. En vecka kvar till inlämning, en vecka och en dag kvar till redovisning och opponering och sist en vecka och två dagar kvar till en underbar bankett med fin klänning och champagne. Ja det är härligt och skrämmande.

Jag är mer förvirrad än någonsin över livet och jag vet inte var jag ska börja ta tag i saker. Jag mår dåligt samtidigt som jag mår bra. Konstigt det där.

Hur som helst så är jag så jäkla stolt över Frida och mig som har lyckats göra ett grymt arbete och samtidigt hålla sams.

Det va nog allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0