Examensarbetet. Check!

Yes!!! Nu är arbetet inlämnat och vi har avverkat vår sista dag på Atkins. Grymt skönt och jättetråkigt på samma gång. Skönt att va klar, men lite sorligt att säga hej då till alla. Hur som helst så firades detta på lilla torg igår, blev rätt mycket mer än det var tänkt och jag ramlade hem vid ett tiden (började 4). Idag mår jag helt okej ändå så det är skönt. Vi ska nämligen på 20-års fest till min kusin ikväll så man vill ju inte va helt död. Vad händer nu då? Måndag-tisdag jobbar jag på Plantagen och det känns jäkligt drygt samtidigt som det är bra att få in lite cash. Annars är sommaren oviss i flera bemärkelser. Det kommer ju lösa sig. Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0