Now it's time for change, nothing stays the same.

Nu är läget så här, det är måndag den 30:e maj. Detta innebär att det imorgon är sista dagen i maj 2011 och att jag kommer att spendera min sista dag på Malmö Högskola och redovisa vårt examensarbete. Helt galet och oförståligt. Tre år försvann, nästan varje fall. Har ifs hänt rätt mycket om jag tänker tillbaka. Det är både med sorg och glädje som jag imorgon kommer att åka till skolan. Hoppas att redovisningen och opponeringen går bra varje fall.

På onsdag blir det bankett med finklänning och annat kul och jag ser fram emot det enormt.

Biljetter, tåg och boende till Peace and love är fixat och jag vet egentligen inte vad jag gett mig in på. Har aldrig varit på festival i hela mitt liv. Kanske är på tiden? Yes det är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0